new phone

jävla väder det är i sverige alltså, jag tål inte att hösten redan är här. sommaren måste varit väldigt kort i år, eller? när vi vaknade imorse sken solen & inte ett ända moln fanns på himlen, jag sprang nästan upp & började tänkta ut massa roliga saker vi kunde göra utomhus idag. men nu, någon timme senare är mina planer som bortblåsta & regner öser ner. så idag får vi försöka roa oss inohus. jävligt roligt!

igårkväll hade jag & min lilla minifamilj en väldigt mysig myskväll tillsammans. det var kanbullsbakande & sagostunder. nova somnade inte för än runt tolv (!) lite väl sent, men det är inte ofta vi har så kul som igår, så vi sket i vad klockan var.
mitt i vårt bakande kom vi på att vi inte äger någon kavel eller någon bakpensel, så vi fick snyggt & prydligt hitta våra egna lösningar på det haha! lägenheten luktar fortfarande kanelbullar så man är lagom hungrig hela tiden. vi försökte frästa våra grannar igår. så vi öppna ytterdörren så att baklukten skulle lukta lite i trappen också haha!

just det, igår köpte jag mig en ny mobil (ljudet på min andra har ju lagt av). det blidde en sony ericsson w890i, min nya fina älskling. jag förstår mig ännu inte på den, men det kommer väll. så nu gott folk, har jag nytt nummer! nu ska jag faktiskt lägga in musik & försöka lära mig hur den fungerar. får passa på när lillan sover!

         


1. prinsessan bakar

2. baka kaka

3. sebb trixar med bullarna

4. vår fina kavel

5. nova vill gärna vara med överallt

6. våra fina bullar (vi gjorde 50/50 med kanel & vanilj)

7. nova har tröttnat på baket

8. vår fina bakpensel

9. smarriga bullar

10. töntarna smakar på det färdiga resultatet, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback