matshopping

vi är precis hemkomna ifrån en långrunda till willys. det är kanske inte så väldigt långt att gå, men det blir tungt på vägen hem med alla matpåsar. nova slocknade bums & nu tänkte jag baka. ni vet sånna vanliga bullar man kan ha till frukost tänkte jag! är så jävla trött på alla äckliga limpor, så nu vill jag ha hembakat! 

shoppingen igår blev kanon, jag fick med mig några läckerheter hem faktiskt. nästa helg (inte denna men helgen efter den) är köpenhamn inbokat så då får vi hoppas på ännu mer shoppinglycka! hotell är bokat & lillan ska vara hos farmor & farfar (vi fick en weekend i köpenhamn av dem i studentpresent).  

hörs sen!

 linne från monky, jättefint i ryggen. 180kr



 tunikagrej från zara 249kr

 en marknadsväska haha 250kr

 puder från loreal (har inte testat det ännu, men sandra sa att det var super, litar på det!) 145kr har jag för mig

 ögonskugga från isadora 120kr! hade alltid dessa förut, kände att det var dags igen!

det var de hela ifrån gårdagen, nu ska jag sätta igång med bakningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback