mat

degen är gjord & står nu på jäsning, middagen är också nerstoppad i magen. jag orkade inte vänta till nova vaknade, magen skrek efter mat. men det är i allafall klart till snäckan när hon vaknar. vad gör jag nudå? degen skall jäsa i 30 minuter till & jag orkar inte sitta på aset.

alltså jag har blivit en riktig nörd, jag lagar middag varje dag, bakar, städar & allt som hör till men nu kan jag också sköta om blommor. minns ni när jag skrev att jag shoppat växter? det måste varit ett bra tag sedan nu, 1 & en halv månad sedan kanske? nu blommar dem i allfall. jag har aldrig lyckats hålla liv i en blomma mer än några veckor. men nu har jag verkligen fått till det, wiho haha!

 här ser ni min smaskiga måltid! kroketter, en jävligt bränd snitzel & lite grönt. även lite vitlöksdressing slank ner i magen.

 törstsläckarn var jordgubb & appelsin juice, skit gott!

Kommentarer
Postat av: Hannah

tack! jäklar, har du blivit värsta hemmafrun?! ;D jag vet inte när, men vi måste ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback