home sweet home

nu är jag tillbaka igen efter en liten bloggsemester. har ni saknat mig? tänke väll det! dessa dagarna har jag & mitt ass befunnit oss i  mellbystrand (i en liten stuga om ni undrar). ganska mysigt men ett förjävligt weather. hösten har verkligen kommit pang bom på & det ogillar vi skarpt. men jag och min lilla mini familj har haft det mysigt & nova har trivts som aldrig förr (förutom nätterna, de har varit ett hell). hon har sovvägrat ungefär två timmar/natt. inatt vaknade hon klockan fyra & somnade om klockan sju, gissa om mina ögon var rödsprängda? haha. men hon sov sedan tills kvart över tio så vi fick våra timmar trots allt. nu är vi i allfall hemma & allt är som vanligt, seb jobbar, jag leker husmor & hjärtat sover. när hon vaknar ska vi promenixa utåt & leta upp en rolig lekplats!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback