...

det blev inget väla för min del idag, vädret är fortfarande på topp & det är bäst att utnyttja det sålänge det varar. en liten strand runda blev det iallfall. fast vi var hemma redan vid tre eftersom att sebbis började jobb då. sen dess har jag i princip bara diskat och städat, nova har varit duktig & underhållt sig själv nästan hela tiden, ända tills hon nästan somnade på köksgolvet. jag har precis satt igång middagen, kyckling gryta och gris ska jag försöka göra, håll tummarna för att det blir ätbart. ikväll blir det mys på fria, eller kanske bio? kan inte bestämma mig riktigt  för vad jag vill.  bara så ni vet :)



(
hannah som tagit sötisbilden) 


Kommentarer
Postat av: Mosteeeeeeeeeerrr

lägg ut fler bilder:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback