dataproffs

herregud i en halvtimme har jag försökt förklara för min kära mamma hur man använder sig utav internet, hon är sveriges mest otekniska människa! hon fick för sig att hon skulle gå in på internet & kolla ngra saker. eftersom att min syster inte var hemma fick jag den stora äran att hjälpa mamma, vilket gick åt helvete typ haha! tio minuter efter att hon startat datorn lyckades hon äntligen hitta sökfältet där hon skulle skriva den sida hon skulle in på! hon lyckades inte klicka in på det hon skulle eftersom att hon högerklickade hela tiden (då kommer det ju upp, spara som, bakåt & allt det där ni vet) haha! hon är för rolig .. hon ringer väll snart igen för mer hjälp skulle jag tro haha!

varför är föräldrar så otekniska? eller det är kanske bara mina som inte hör hemma i denna tiden? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback