crowned

alltså nä, detta går inte. jag kan inte sluta tänka på skorna, helt jävla underbara! jag vill så gärna klicka på knappen så blir de så fint hemskickade till mig, men jag är pank för tillfället, väldigt pank. men snart älsklingar ska ni få varma mina foots varje dag :) vi kommer ha så roligt tillsammans!

snart börjar crowned, det programmet är verkligen skrattretande (så många korkade ppls i samma program) men ändå kan jag inte låta bli att sitta bänkad 20.00 varje onsdag haha! idag blir det till och med lite romantic såg jag på reklamen, woho i can't wait haha!

besökte familjen på landet idag också, det gick ju rykte om att det skulle bli sol & bad väder. men nej, det var inte mkt sol min albino kropp fick. har jag tur fick jag kanske en ny fräkna? haha. nu börjar programmet, hörs later lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback