student, not me.

dålig uppdatering, i know. men i mitt liv är det lite hektiskt för tillfället.
idag var det skola i några timmar, mer exakt 1300-1600, jävligt segt.
det är så jäkla synd om mig som ännu inte kan säga bye bye till skiten den 5:e juni.
men lite kan jag ju, för nu har jag börjat tvivla på om jag ska fullfölja eller pissa på det.
visst, det är jäklit bra me en gymnasie utbildning, men palla? och orka.
jag vill jobba och ha pengar, inte leva på fjuttiga 1050 i månaden, it sucks big time.

nu har jag i allfall bestämt hur det blir på studenten, jag skall vara med hos alex,
i skolan och så. men icke när de andra kutar ut, lyckligast i världen. utan då står jag istället och
tittar på med lissna eyes. sen är det ner i stan och glo på mina kära vänner, och sen till sebbisens fest.
sedan bär det utåt. intressant va?

men i allfall, klockan blidde mkt och jag hinner tyvärr inte skriva mera, nu skall jag göra mat, till mig och min man.
han slutar jobb om tjugo minuter, sedan blir det mys. puss!

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =) helsingborgstad.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback