sjuttonde

jag och novis har precis gått hela vägen hem från skolan, hela och hela vägen, skapligt långt i allfall.
nova sov efter att jag gått ungefär 20 sekunder, så jag fick gå i min ensamhet och tralla.
jag fick agera "offer" för kvinnomisshandel åt sebbis och oscar, de gör det allra sista på sitt projektarbete och jag skulle intervjuas. nästan två timmar tog det för mig att säga tio rader tror jag, haha.

har precis ätit lite nudlar, och nu väntar jag på att petra ska ringa mig. vi skall ner i stan och fika en stund, sen ska hon joina mig hem och färga mitt hår. micket trevligt!

nova sover fortfarande i sin vagn, hoppas bara hon hinner vakna innan petra ringer, så hon hinner få i sig en banan. annars får jag ta med en burk mat hon kan äta när vi fikar.
vi börjar komma i ordning så smått här i vårt crib, men ännu återstår massor.
pappa kommer i allfall med en garderob idag så jag kan trycka in mina kläder, mycket mycket skönt.
för tillfället delar jag och nova på en garderob, och eftersom att hon har oändligt massa kläder så ligger mina i princip ihoptryckta på två hyllor.

disken från igår står fortfarande kvar, så den ska jag fightas med när nova vaknar. "tyvärr" kan jag inte diska nu, för då vaknar lillisen. mycket synd tycker jag.
det blir lite tråkig bloggning fram tills på lördag eftersom att jag har sebbes dator och han har inte en enda bild på något, inte ens sånna exempelbilder. jag ska hem på lördag och hämta min dator och lite sånt, även min mobilsladd skall jag försöka ragga upp, den sprängs snart av alla bilder.

nu ska jag göra mig i ordning, hörs ikväll lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback