sjukling

hello, hoppas allt är bra med er, för här är det verkligen piss.
här sitter jag med en jäkla massa feber och huvudvärk. och tro mig, det är verkligen hemskt att vara så sjuk när man har en dotter som kräver uppmärksamhet 24/7. men igår fick jag sova ända till 1 eftersom att sebbe var ute och lekte med henne, så det tackar vi för. allting började i måndags när jag kom hem från skolan, det vara sa pang sen hade jag feber.

igår fick vi nyckeln till lägenheten, kul att jag ens kunde röra mig. vi bar upp soffor så att jag kunde ligga och vila, eftersom att jag självklart också ville vara där med alla andra. alla andra var i full gång med målning, städning osv och där låg jag, helt död. men det är så det ska vara, alla andra jobbar och jag förklarar vad de ska göra, haha.

orkar jag ger jag mig på att fixa lite idag, men tvivlar starkt på det.

petra, förlåt att jag inte firade dig med en fika :( men jag lovar så fort jag är frisk, och kommit iordning skall jag bjuda dig på fika <3 sorry.

Kommentarer
Postat av: märta

grattis till lägenheten snutte! :) ja, vi tar den fikan en annan dag, se nu bara till att bli frisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback