problem, help me!

alltså jag har ett problem. jag ska inte ta studenten detta året eftersom att jag fortfarande har kurser kvar.
jag valde ju att bara gå det viktigaste nu (fyra lektioner i veckan) så att jag inte har så mycket kvar till sen + att jag ska slippa ordna med barnvakt varje dag. jag vill ju vara med min lilla bebis så mycket som det går nu när det händer så mycket saker i hennes utveckling.

men i allfall, till mitt problem. klassen skall ha champagnefrukost och självklart ville de att jag skulle komma eftersom att de inte klarar sig utan mig, moha. nej men om jag ska dit, så måste jag ju självklart ha någon vit klänning eller något i den stilen. och mitt problem är nu! VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG! jag joinar självklart min kära klass, men kan liksom inte komma i jeans och svart tröja typ haha, ja ni fattar? plus att sebbe skall firas på kvällen och sen blir det utgång for the win. men liksom, jag måste väll inte ha någon jäkla vit klänning. jag har liksom hittat en svart som är världens snyggaste, hahaha! nej men vafan, jag är onödig. men jag har ett big problem här asså!

och ni för sörja med mig, jag vill också ta studenten, men nä tyvärr, lilla mallan får vänta.
SNYFT JAG ÄR LISSEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback