min kväll

idag har jag varit duktig, hela lägenheten är klinisk ren, och all disk är borta.
fast jag har kommi fram till en sak, jag ska nog sluta städa här, för det ser ändå lika hemskt ut efter en timme igen när man har lille plutten här. hon river ner saker från hyllor, slänger ut sina saker och river sönder papper och tidningar. det ända positiva med att städa är att nu är här i allfall dammfritt och rent på golven.

nova säger mamma hela tiden nu, man blir så himla glad alltså. så fort jag går ut ur rummet blir hon ledsen och skriker mammamamamaa, hon kan stå länge utan att hålla sig nu också. snart så är hon nog på g för att gå, min lilla bebis. hon har precis däckat på soffan, jag har försökt hålla henne vaken eftersom att vi snart ska köra och handla lite mat. sebbe slutade tidigare från jobbet idag liksom, så vi bara väntar på honom.

jag ska iallfall köpa mig massor med frukt, och en mixer hade jag tänkt mig, jag är så jävla sugen på fruktdrinkar, yummi. det är i allfall mycket bättre än cola och godis. så då kan jag känna mig stolt om jag häller i mig nyttiga saker istället för läsk och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback