här är jag igen!

hallå mina kära vänner, long time ago!

för tillfället känns det som om jag inte ens har tid att andas, hela tiden är det något som händer.
lägenheten tar kol på mig alltså, hela tiden skall det diskas, städas, fixas och även skall det hinnas att vara en god muther åt nova. lätt? inte direkt.

det är förtillfället kaos där nu, eller ja, så fint som där är nu har det aldrig varit, och det är långt ifrån klart.
sovrummet och vardagsrummet är det ända som är kklart, sen är resten kaos. på tolatetten har vi inte ens ett handfat, inte heller badkar eller dusch. bara massa betong väggar och en toliet. men till helgen fixas det förhoppningvis av mina kära fader. han är där varje dag och grejar, tacka gud för det <3.

jag kan inte blogga eftersom att vi ännu inte har internet, telefon eller något som man kan hålla kontakt med omvärlden med. så därför får jag passa på när jag är hemma, eller ja hemma och hemma. hos mamma och pappa kanske jag numera ska kalla denna plats. för nu har jag ett eget hem.

det ända nova gör nuförtiden är att säga app baabaaa paaapaa maapaaa. hon ställer sig också mot exakt allt, hon är helt omöjlig alltså, påsar ska hon också undersöka, allt river hon ut och slänger på golvet. hon tycker det är skitkul när jag läser för henne, hon sitter helt lugn och stilla och bara lyssnar och bläddrar med mig.
imsevimse låten kan hon lite rörelser till också, eller ja, när man gör sådär med fingrarna tar hon ihop sina egna och försöker lite. hon börjar bli så stor min lilla bebis <3

nu skall jag packa mina sista saker, kanske jag sover här inatt, får se. sebbe lär väll bli kink om han får sova själv.
hej så länge! och en sak mina kära vänner, ni får GÄRNA ringa mig eller komma hem till oss, så att jag och novis slipper sitta och uggla ensamma, sebbe går i skolan och jobbar hela dagarna ju! så WELCOME :D kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback