godmorgon

godmorgon. idag är jag så trött att mina ögon går i kors. nova har sovit dåligt inatt,  vänt sig ch gnällt hela tiden
så det dröjer väll inte länge nu innan hon somnar igen. för tilfället står hon vid bordet i stora rummet och skrattar högt. hon har hittat mina vindruvor och slänger runt med den grenen alla druvorna sitter på ni vet.

och vet ni vad? idag klappade nova själv för första gången. vi övade, klappade händerna tillsammans och sjöng.  och så helt plötsligt klappade hon själv. men nu vill hon inte göra om det. men det kommer väll snart.
när nova har somnat ska jag städa hela lägenheten, det ser ut som en grisstia ungefär.
alla saker ligger och skräpar överallt. men det blir det ändring på senare. jag ska försöka få upp lite ljussaker på väggen också, och kanske någon hylla. wish me luck!

nu ska jagh underhålla min dotter lite till innan jag ska ta tag i lägenheten. hör ssen!
i morgon ska jag hem till mamma och pappa, så då kommer förhoppningsvis lite pictures!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback