gamling

thank's för igår babes, det var mysigt :). nu sover novis, hon har precis fått mat så hon sover nog ett bra tag nu, hoppas i allafall det så jag hinner få en massa saker gjorda. förhoppningsvis hinner jag skruva upp min nya hylla som har legat på golvet i tre månader haha. fast iofs så har jag inte den blekaste aning om vart jag ska ha den. så den kommer säkert ligga kvar där tre till.

nu är dopet spikat, så allt är i fullgång nu. har precis gjort klart dopkorten, som ska skickas ut i morgon.
jag ska sätta mami på bakfrontens så allt sånt blir lyckat, för jag tar inte risken om jag ska börja baka haha.

nästa helg blir det utgång för hela slanten, det ska bli skitkul eftersom att det var väldigt längesedan sist.
och eftersom att jag inte ammar lika mycket längre så kommer mina tuttar inte vara så sprängda med mjölk haha.
så det är gött. fast det är ändå inte lika roligt att gå ut som det var förut, eftersom att man hela tiden tänker "åh undra vad nova gör nu, undra om hon mår goddie osv" jag vet, jag är en nörd. men ändå she's my princess ♥

snart fyller jag nitton, eller tja snart och snart men det är faktiskt inte så lång tid kvar. det känns som om det var förra veckan jag fyllde arton, och nu helt plötsligt är jag nitton om ngn månad. shit, jag är snart pensionär liksom ;o.
seriöst tänk när man sitter på gammelhemmet i sin lilla gungstol och virkar dukar och grejor. HAHAHA!
anä, jag ska aldrig hamna på något hem, jag ska vara en pigg gamling wihooo. bara för det dör jag säkert när jag är 50 ;o anä, nog om det nu. nu ska jag lägga in alla nytvättade kläder där de ska vara.

bye suckers!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback