%

godmorgon ;d
vaknade tjugo i nio idag av att nova pep, hon hade tröttnat på att ligga i sängen. Hon vill hellre upp och bli buren.
snäll som jag är så fick hon sin vilja igenom. tydligen var det jobbigt för henne eftersom att hon somnade efter en timme igen, haha. så nu ligger hon och baby och sover i sängen.

novis har blivit så stor nu, hon håller huvudet helt själv nästan, och nu vill hon till och med ligga på magen och titta på allting. innan hatade hon det eftersom att hon inte var tillräckligt stark i nacken för det, men nu så ;D
säger man aaa-aa till henne så säger hon aaaaah haha.  min prinsessa ♥

idag blir det nog bara en mysdag, fast är sugen på lite shopping eller något, haha.
föressten så ska jag gå i skolan måndagar och tisdagar också, fast bara en timme då förståss! :b

image71

Kommentarer
Postat av: jennie

hejsan mallan ;D söta ni är, saknar er måste ses snart! PUSSSI (v)

2007-09-23 @ 13:10:52
Postat av: jennie

mallan du får ju uppdatera lite oftare tycker jag :P
saknar dig ;DDDD

2007-09-24 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback