%

hela denna helgen har varit en myshelg bara .. i fredags kom sanela hit och umgicks lite, även oskar.
igår var vi ett litet tag på väla och fikade och så, sen såg vi fotbollen. 0-0 jävligt bra ju, haha.
igår oddsade jag för första gången i mitt liv, sebbe tvingade mig haha. och tro det eller ej,
men jag åkte, SÅKLART haha. jag hade dessutom satt på att sverige skulle vinna, men det verkade
inte de huena fatta att dem skulle göra. i skrivande stund matar sebbis nova med flaska, hon har ätit hela morgonen så därför räckte inte min mat till nu, så nu fick han rycka in istället :)

idag blir det lite halvkalas, sebbes mami fyller år, och lite gäster står på schemat, så trevlig och glad måste jag vara idag, haha :b sen ska vi åka hem, inte varit hemma sen i torsdags lirre. köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback