tonight

ikea kartongerna ligger ouppackade i vardagsrummet. jag har ingen ork till sånt längre, haha. jag och emma skulle börja med hennes två byråer, men vi har inte ens gjort klart den första haha. den står utan lådor på hennes rum. men dem var ändå inte fina så det var inte roligt att packa upp det. min däremot är så damn nice, fast stor. så därför har jag inte orkat packa upp ännu ;b

asså det går inte att ladda upp bilder på bloggen, den fungerade med en (den under) men sen gick det inte med de andra. jag som hade så många bilder nu ju, jävla skit!

i morgon blir det en fixa och trixa dag känner jag på mig, men det är härligt, jag ska ha på mig mina skönaste kläder, ha världens fulaste frilla och bara ta det så lugnt det går. på tall om frilla, jag tror jag ska klippa mig igen faktiskt, det börjar bli långt igen, och det är inte alls fint. så jag måste nog fixa till det dära snarast!

nej, nu blir det vättigare saker på G, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback