tjuv

nova har varit en prinsessa hela dagen idag, bara skrattat och försökt prata hela dagen.
vi var ju på bvc som sagt, och nu väger hon 6000g och är 58,4 cm. stor nu! :D
hela dagen idag har bara varit en ta det lugnt dag idag, mucho skönt.

idag sover vi hos mig, jag vågar inte sova hos sebbis längre, efter nattens händelse.
en man stod och stirrade in i sebbes fönster på hans rum. skit äckligt.
jag hade precis somnat, och vaknar av att sebbe springer mot rutan och klappar samtidigt som han skriker jag ska döda dig din fule jävel. jag blev asrädd och trodde först att han skulle skrämma mig, väcka mig eller något haha.
sebastian springer upp i sängen, hoppar upp i fönsterkarmen, öppnar fönstret och sätter sig i öppningen. det låter roligt nu i efterhand när jag tänker på det, men fy fan vad jag var rädd inatt, jag kunde knappt somna efter det.
men fy fan vad rädd han blev när sebbe hoppade upp i fönsterrutan och bankade, på två sekunder var han en jävla bra bit bort och antagligen en aning blöt i brallan haha. ush nej fy fan. i morse när vi åkte hit så såg man hans fotspår och sånt. tänk han var fan en halv meter från mig där jag låg och sov. tänk om han brukar stå där och spana in vad han ska sno? äckligt.

naddinadd! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback