städdag

godkvällis. nova sover i min säng nu, söta unge. jag badade henne idag, och efter det blev hon as trött. hon somnade med nappflaskan i munnen haha. hon har varit lite kinkig hela dagen idag, inte varit glada nova som hon alltid är. men hon får väl ha sina dagar hon också, haha.

jag har städat hela mitt rum idag, puh! det var lite halvt jobbigt. har bara kvar att skruva upp min hylla som ännu inte kommit upp på väggen haha. i morgon blir det en sväng till ikea igen, mamma ska handla lite things, och jag en barnstol till min bebis. eller mamma sa att hon skulle få den av henne ;P

håller på att lägga in bilder på datorn från min nya kamera, jag fattar inte ett smack ;s helt cp. dem kommer ju fan inte in, hahaha. aja, för försöka en timme till! herrå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback