skottlossning

haha, sebastian står framför mig och sjunger till världens sämsta låt. han vinkar hej villt, och tror att han är skit rolig. han tror dessutom att han sjunger så jävla tyst, men han nästan skriker, och nova börjar röra på sig lite ;s.
men efter att duktiga jag bett honom klappa igen käften sitter han nu vid sin dator, tyst med hörlurar på huet.

idag kom han hem till mig och fixade ihop min byrå, det tog fan flera timmar. rummer är inte klart ännu, men på go väg. jag var tvungen att ta en paus och åka hit, för vi skulle till väla en snabb sväng innan de stängde, och inhandla två digitalkameror. en till mig och en till hans mother. hon fick den i present, som typ tack för allt hon ställer upp med osv. hon blidde gladis :D hihi.

nova har varit duktig idag, hon har börjat att vända sig från mage till rygg nu, haha det ser skit roligt ut.
hon har också börjat få lite katrinplommon puré, det smakar verkligen skit, men nova älskar det. hon skriker om man inte matar henne tillräckligt fort. hon har också börjat få sån fruktdricka på burk. hon blev sur då också eftersom att hon ville ha mycket på en gång, så jag fick hälla över i hennes nappflaska istället för att mata henne med tesked.

det var ett rån på väla precis när vi stuckit där ifrån, fick reda på det innan av sebbes pappa.
vi stack från väla tjugo kvart i åtta, och ungefär då rånade två snubbar forex. rätt äckligt. det hade varit skottlossning i samband med rånet också, snyggt om vi hade varit där då? ;s med lilla nova, ush vill inte ens tänka den tanken.

i helgen blir det nog mysepyse med petra någon dag, long time ago ;( snyrre. måste shoppa lite kläder också, jag vet exactly vad som står på listan ;D hihi. vi planerade kanske en triåå till malmö? :D yäj.

nu ska jag borsta gaddarna och nanna kudde. hörs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback