övernattning

längesen jag skrev, IGEN haha. men jag har haft fullt upp dessa dagarna som gått.
helgen var helt okej, eller tja, prima ballerina! jag och sandra var ute i fredags och skaka rumpa lite, skönt att komma ut sådär ibland, så det tackar vi henne för <3 lördags var det släktträff på G, eller ja pappas alla syskon med sina familjer, och tro mig det är en hel drös. någon hade fått för sig att vi skulle ta släktfoto, men vi fick inte ens plats på en och samma bild allihop haha, good.

nova har varit kinkig hela helgen. det började i fredags, och hon bara skrek, skrek och skrek. absolut ingenting hjälpte. varje gång hon fick sina skrikattacker var hennes mage stenhård. sen det var ju självklart att det var något med hennes lilla magis :( jag och sebbis satte oss i bilen mitt i natten och körde runt med novis för att hon skulle bli lugn (hon älskar nämligen att åka bil). och då somnade hon äntligen.
vi åkte hem och la henne i sin säng, men när vi vaknade på morgonen fortsatte det. vi ringde barnakuten och sån rådgivningsgrejs. och dem sa att det antagligen var förstoppning (hon hade nämligen inte bajsat på två-tre dagar, endast lite dagen innan). vi for ner på apoteket och inhandlade lite medicin till hjärtat ♥ så nu är hon sitt gamla vanliga jag igen, skrattar och tjoar. ush vad det var synd om sessan :(.

vi har även hunnit med att övernatta i ullared, haha. från tisdes till ondes.
allting började med att sebbis mamma hade varit i ullared och handlat massor med things.
då blev sebbe sugen på att åka upp samma dag (men klockan var då fyra typ) så det var ju knappast lönt haha.
han föreslog att vi kunde sova i hans bil, hahaha. jag vet han är ding ;p
tina kom med idéen att vi kunde sova i en stuga istället. sagt och gjort, stugan var bokad och en timme senare satt vi i bilen påväg upp till ullared.  så det var najs :d
men jag hade inte så mkt pengar med mig, så det blir en till runda någon gång inom en snar framtid, hihi.
men nästa gång ska jag iaf ha ätit upp mig tills dess, alla kläder och då menar jag verkligen ALLA var wei to big för mig. det fanns ingenting i small bara i M L XL XXXXXL för fan :p kul ju? så det blev bara ett par shorts och en svart bluströja typ, och det var verkligen det ända som fanns i min storlek haha. palla?

(detta var ett gammalt inlägg som jag tydligen hade sparat i utkast, men publicerar det ändå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback