oändlig kärlek!

jag kan inte med ord beskriva vad hon betyder för mig, det finns ingen kärlek som går att gemföra.
utan tvekan så är hon det bästa som någonsint har hänt mig, det absolut finaste jag har.
jag vet om att en del av de jag känner idag kommer jag inte ha kontakt med om 10 år, jag vet att jag kommer bo någon annan stanns och göra helt andra saker än vad jag gör nu, jag vet också att det är mycket som kommer lämna mig, men aldrig kommer nova göra det. hon är mitt kött och blod, mitt egna barn, min prinsessa.
henne kommer jag alltid leva med, vad som än händer, vart jag än kommer bo, vad jag än kommer göra.
nova kommer finnas med mig alltid och det ger mig hopp, ork och mod till att kämpa vidare. för visst, det är inte alltid en dans på rosor att leva med en liten bebis, att försöka uppfostra ett barn på bästa möjliga vis. men tillsammans med henne, kommer jag klara det. jag önskar hon visste vilken stolt mamma jag är, och jag ska verkligen göra mitt yttersta för att nova ska få det bra. ingen hade trott att jag skulle vara mamma, redan vid arton års ålder, inte ens jag. och visst, jag hade ju inte planerat att bli det, men jag ångrar inte en enda sekund heller. det finns absolut ingen kärlek som ens är i närheten av kärleken till ett barn. det är först nu jag förstår varför mamma är orolig när jag är ute, eller inte hör av mig när jag lovat att höra av mig. jag älskar att se novis skratta, när hon visar att hon verkligen mår perfekt, i flera timmar kan jag sitta och titta på henne, och berätta för henne hur underbar hon är, och hur mycket mamma älskar henne. det är bara synd att hon inte riktigt förstår det ännu.
känslan när hon kom till världen går inte att beskriva, när hon lyftes upp på min mage, allting bara ändrades på några sekunder, åh gud vad jag älskar henne! ♥

Nova Nellie Plume Persson, du är det finaste på hela jorden,
jag älskar dig med hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback