lägenhet

fan vad sur jag blir på detta alltså, jag skrev ett skit långt inlägg. och då menar jag skitlångt, och så bara försvinner allting? dö. inte för att det stod så mycket vettiga saker, men det är störigt när jag har suttit här och ägnat min tid åt att skriva. jaja. drar allting lite kortfattat igen.

nova fyller fyra månader idag, och det firade vi på roberts coffee på väla. alla käkade något, men inte nova det stackarn. och ändå var det henne vi firade. haha, hon satt bara och dreglade. synd om henne att hon inte får äta sånt ännu. det blev också lite kläder till henne för att stilla mina shoppingbehov. det är så roligt att handla kläder till henne, allting är ju så otroligt sött. idag blidde det en body, fyra eller fem tröjor och lika många brallor tror jag. hon fick också ett par skit söta skor, sånna luddiga med lite skinn typ, måste fota dem och visa, sötare finns inte.
det är lika roligt när sebastian är med mig och handlar. han tycker att nova haralldeles för mycket kläder, vilket jag håller med honom om, men ändå kommer jag alltid med olika undanflykter till att få gå in i en affär och titta. idag skyllde jag på att jag letade efter ett pannband till henne, och så råkar det bara bli "aw, titta så fint, sån har hon inte" och så försöker jag övertala sebastian, och tro det eller ej, men jag lyckas nästan alltid, för han är inte allt för smart haha!

resten av dagen idag har bestått av lägenhetsjakt, vi har suttit och letat lägenghet i evigheer känns det som, och allt vi hittar är redan upptaget, kul? :( fast kanske vi har något på g nu, en två i stan, för 4500 kr i månaden. nu får vi bara hålla tummarna!

i morgon ska vi till bvc, det är dags för mätning och vägning. det ska bli roligt att få se om hon har gått upp mycket i vikt nu när hon bara får tillägg. men det är jag tusen på att hon har, för det synd tydligt, plus att hon äter mycket mer nu än för typ två veckor sedan.

nu domnar arslet bort, så jag måste mova mig. nattinatt ppls!

(gud nåde blogg.se om dett inlägget också försvinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback