ikea

idag har vi varit och shoppat nya grejs till rummet, en stor byrå, och några saker som ska vara i byrålådorna så att man kan hålla ordning på sakerna osv. sen blidde det ett statisv typ som alla kläder kan hänga på, och en svart lång grej man kan ha sko och sånt i. annars blev det bara lite ljus och sängkläder och så :) så snart ska jag börja greja med det på rummet. måste bara ha hjälp med att lyfta upp alla kartonger för trappan, de är svin tunga. och för tillfället är det bara lilla jag hemma, mamma är och dansar, pappa drivar motorcykel och emma är och tränar på någon julshow, intressant va? ;)

la precis in lite nya bilder från kameran på datorn också,
tusen bilder på nova haha. inte en enda på någon annan i familjen, sött ju haha.
denna veckan kommer bli go, ska göra lite mer av min svenska läxa, öppna ett konto till nova på banken för vi ska göra så att hundra kronor dras automatiskt från mitt konto och in på hennes varje månad. annars blir snuttan helt fattig när hon fyller 18 ju ;P sen måste även hennes doppengar in, så de så!
nej ärligt, have to go, hare gött kött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback