hela nätter

denna natten och gårdagens natt har varit så jävla underbara! jag har sovit hela natten, visst nova har vaknat och velat ha nappen men den pregar man bara in i sömne. är det mat hon gnäller efter måste jag upp och fixa det till henne, för hon vägrar att bli ammad. det har gått bra på dagen hittintills men den senaste tiden har hon vägrat att bli ammad även på natten. därför ber jag till alla högra makter att hon börjat sova hela natten och att det inte bara är en tillfällighet :D weei!

imorse halv nio kom det hit en datasnubbe som skulle fixa babe's internett, det har inte fungerat på någon dag. men nu fungerar det, yäj! jag och sebbis lillebror höll på att dö av flabb när data freaken steg in genom dörren, han var äckligt lik legolas i sagan om ringen. tänk er själva, en lång smal kille med totte i sitt långa hår HAHAHA!

today blir det väla en sväng tror jag, barnbidraget har ju kommit och nova ska få sig något roligt tror jag.
hon behöver några söta kläder också, har mäst sånna baskläder i storlek 62 typ, alla hennes klänningar och sånt är för smått :( måste även inhandla en hårfärg till mig själv.

jag måste visa er alla söta halsband nova fick när hon döptes, av petra som är hennes gudmor fick hon ett silverhalsband, en sån bricka typ där de har skrivit när hon föddes, datum osv. sen på baksidan står det från gudmor petra, skit fint! och av jennie fick hon ett N i guld, så jävla cute! tusen tack för allting babe's. resten får ni se när jag får tummarna ur röven!

nu ska jag göra vid mig, vänta på att sessan vaknar, ge henne mat och sen pysa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback