bvc

guuukwellis.
idag var jag i skolan från ett till halv fyra ungefär. jag ska numera även gå på svenska lektionerna på tisdagarna, så det så. efter skolan var jag en snabb sväng in om väla, för att handla kräm till nova, alvedon till nova (bra att ha ifall hon skulle bli sjuk) och hårfärg till mig själv. det tog max tio minuter innan jag var ute igen, det är nog min snabbaste väla runda någonsin utan krydd. haha! jag hade inte lust att gå och dra ensam där liksom, plus att mami passade nova här hemma. så det var bara att bruumma hemmåt igen.

nu har jag haft huvudvärk i två dagar, trötta mig. jag är uppe i varv hela tiden, allting är så stressigt. skolan, fixa det, göra si och så. och så hade jag planerat att ha en ledig dag i morgon, och mysa med novis hela dagen, ut och gå med vagnen och sånt. men nej, möte med prällen står på schemat. wei! klockan ett ska vi vara där.
har precis gjort klart dopkorten, och nu har jag suttit och letat adresser på eniro haha. så förhoppningsvis får jag tummarna ur röven och skickar ut korten i morgon.

jag har heller inte nämnt att jag var på bvc igår med nova, för mätning, vägning och vaccination.
min stackars lilla prinsessa fick en spruta i låret SNYFT! ni kan ju tänka er hur det skulle se ut när jag satt med nova i knäet, och bvc tanten tog fram sprutan HOLIE SHIT! haha. jag var nog mer rädd än nova. jag svimmar bara av att höra ordet spruta haha. (jag har fått gå igenom massa ekg prover för att jag svimmade av en spruta en gång) HAHAHAHA. jag vet, jag är en tönt när det gäller sånt. men i allafall, det gick bra förutom att min hörsel antagligen är nedsatt med 95 % av min babe, haha. nädå, hon var duktig. mätning och vägning fortsätter att gå åt rätt håll (: hon väger nu 5430 g och är drygt 60 centimeter lång. my big girl ♥ hon har ju blivit lite större sen födseln om man säger så haha.

nej nu har jag inte tid att sitta här mera, jag ska slicka igen kuvert och skriva adresser. YES JAG HAR LÄNGTAT HELA MITT LIV EFTER ATT FÅ GÖRA DETTA! :D troligt.

nattinatt suckers!

Kommentarer
Postat av: petra

haha men säg ngt du inte svimmar av? :D

2007-10-03 @ 00:56:06
Postat av: Janne

Heia, kor fin ho e.. E du slutta å amme allerede? Går d greit ellers? Klem fra Janne

2007-10-08 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback