asgarv

kom hem från sebbis för ett tag sen. åkte med mami hem direkt efter att hon varit och jobbat.
nova ligger och sover i min säng och här sitter jag och nördar mig. ska snart ge mig på min svenska läxa som jag haft i snart tre veckor, men inte fått tummarna ur röven ännu. så nu är det på tiden ;b

om jag inte nämnt det innan så har det varit dop för sessan "nova nellie plume persson" och hon var sötast och snällast av alla barnen. de andra små bebbarna skrek i kyrkan, men inte min babe ♥
och fin var hon i sin dopklänning också. vi lånade emmas, hon blev asglad för att nova skulle ha hennes klänning :D.

Snart ska jag inhandla nya möbler till mitt rum, det behövs verkligen. jag får inte plats med mina och novas kläder, så större byråer och dylikt behövs! och det är ju inte onödigt att börja handla sånt nu, för det är ju bara att kånka med sig när jag flyttar!

det har inte hänt något mer än dopet i stortsett den senaste tiden. bara lite shopping och myspys.
nova fick ett nytt skötbord som vi ska ha hos sebbis och en leksak som ska hänga på bilbarnstolen.
vi har även börjat kolla runder på ny vagn, den vi har nu är ju så stor och klumpig när man ska någonstanns.
visst den är bra att sova i och så, så därför kommer vi ha kvar den ett tag till, men det hade varit tusen gånger lättare att ha en lite mindre, då slipper vi asa in och ut den stora vagnen ur bilen och så ju!

 i söndags när novas farmor lekte med henne så la nova ifrån sig ett sånt jävla asgarv så jag trodde jag skulle dö så roligt det lät. aldrig har jag hört nova skratta så högt och så skrattigt eller vad man ska säga :p
hon har inte riktigt fattat att man kan ta i saker och så, men hon håller på för fullt och klurar ut vad man ska ha sina händer till. hon kan ligga hur länge sen helst och bara titta och känna på sina händer, snart så vet hon hur man tar efter saker! :)

nu ska jag packa upp alla hennes dopsaker, har bara varit hemma en snabb sväng sen i lördags, så jag har inte riktigt hunnit titta på alla saker, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Moster Emmaa

Mwahaha STATUS ;) <3

2009-06-13 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback