vädersträcken

god eftermiddag kära människor!
idag har jag varit i skolan, hade historia och svenska. fast på båda lektionerna arbetade jag och sandra med vårt projektarbete, rattfylla. inte för att vi kommit någon stanns, men det låter bra när jag säger att vihar jobbat med det, haha. jag fixade även en ny tid för utvecklingssamtal eftersom att mina kära lärare inte hade tid med mig sist ;b

det går fortf. inte att ladda upp bilder, det bara segar och segar, och jag dampar och dampar ;s.
i morgon måste jag tvätta alla mina kläder, för det blir ju som sagt en veckas boende i hyllinge nu.
vi ska prova på familje livet ensamma haha. jag kan ju se mig och sebbe, ensamma i ett stort hus?
och nu då? typ. haha. förhoppningsvis överlever jag det hahaha!

min syster är som ni vet, en alldeles egen person, bara det att hoppa hopprep på en talangtävling säger väll allt hahaha, jag dör fortfarande av skratt när jag tänker på det. i allafall, hon sprang precis upp för trappan, ställde sig med benen ihop och rätt ut med armarna
emma: vad liknar jag nu?
malin: ett kors?
emma: NÄÄÄÄ, vad liknar jag?
malin: ett kors sa jag ju, inte vet jag.
emma: de fyra vädersträcken.

asså jag håller på att dö, hon är så jävla sjuk hahahahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback