tralalalalaaaaaaaaaaaaa

jag har precis förbrett mat till novis så jag slipper greja med det när hon  vaknar och skriker efter mat.
sen har jag faktiskt hunnit med att städa lite här, diska och sånt och jag har faktiskt hunnit med en dusch också.
jag måste ge mig på mina kläder också som ligger i en stor hög i soffan, men ... ;o det är så trist.

jag har en tandbissing som växer längst bak i min mouth, det gör fuckin' ont. och vet ni vad jag skulle bara känna med fingret, så tryckte jag lite med nageln så kom jag igenom tandköttet in till tanden, iiioh! ;s intressant va? haha.

asså jag måste verkligen klippa mitt hår, det är det risigaste ever efter all färg, så det blir nästa veckas projekt.
nu ska jag läsa lite i min svenska bok, och skriva ett litet mejl till min teacher!

HAVE IT PPLS! :D

image153

hahahahaha cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback