siv och knut

godkväller :D

idag har det bara varit en mysdag med min plutt.
har precis tryckt i mig glass och marränger, får passa på när nova sover ju.
i morgon blir det skola för min del, utvecklingssamtal och sen rörligbild.
måste ha med nova till halv elva ungefär, för sen kör jag och lämnar henne
henne till mami eftersom att hon är snäll och passar henne tills jag slutar.
så det är så det ligger till om ni undrade.

vet ni en underbar sak? jag vet redan vad jag ska ge alla i julklapp.
däremot är det nova och sebbis som är de svåra liksom.
vill inte köpa en massa onödigt skit till novis, det ska liksom vara något ordentligt.
kanske en hoppgunga som man fäster i taket som hon kan hoppa i, det älskade jag
när jag var liten. och hon måste ju gå i mina fotspår för att kunna bli lika perfekt som jag!
hahahaha, nej kidding! :D men en sån ska jag nog önska mig till henne av mamma och pappa istället.
äh, det är ju en bit kvar. så jag lär ju komma på något goddigt. måste prata med sebbe aka. göken också.
fast han säger alltid "hon har ju redan allt" haha. jag däremot köper allt jag hittar som jag tycker passar henne! ;D

snart är det siv och knut a love story på tv4 fakta. det är så jävla bra. handlar om två knarkare som försöker ta sig ur skitet. och nu har de kommit så långt att de till och med har en lägenhet. fan mycket längre än vad jag någonsin kommer komma haha!

så nu måste jag tyvärr kila och glotta tv!
see you ppls! <3

Kommentarer
Postat av: ylva

du kan jo bare gå på www.nrk.no å se siv og knut episodan der... dem ligg der allesammen

2007-11-09 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback