nova nellie

image133

image131

Nova Nellie i egen hög person ;)

Idag har jag varit super duktig. Jag har tvättat en maskin med kläder, tvättat en tröja för hand som inte kan tvättas i maskinen, städat på mitt rum och lite sånt ;D jag är så stolt! haha.
Nova har börjat med konstiga sov vanor igen. Igår somnade hon vid tio och vaknade klockan tre och ville ha mat.
Det vanliga är att hon somnar runt nio  och vaknar mellan fyra och sex för att äta.
Sen brukar hon somna om till nio, men de sista dagarna har hon bara sovit till sju halv åtta.
Men det är skönt på att sätt att hon vaknar så tidigt på morgonen för då kommer man upp.
Fast hon får gärna lov att sova hela natten om jag fick bestämma, haha.

Tänkte ta mig en tripp till citygross, men det behövs inte längre. mamma köpte mat och så till Nova, så nu slipper jag bege mig ut i kylan hihi.

I morgon kommer seb hem, mysigt. och då ska vi också till hyllinge som jag ju skrivit innan.
hörs sen, måste äta upp mitt knäcke!

<3

Kommentarer
Postat av: janina

gud vilken underbar liten prinsessa du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback