middag

idag blire middag hemmas hos sebastians mormor och morfar.
föressten, vi ska bo där en vecka om två veckor, i hyllinge haha.
så hans mormor håller på att laga mat till oss så att vi klarar oss i en vecka, haha, vi ska få ett eget fack i frysen.
och så sa hon "ååh, jag måste ju köpa mat till nova också, fyra månaders mat och sånt, hihi" hon är så söt!

jag sitter i sebastians äckliga jävla förrås nu, eller förlåt hans "studio". han har flyttat ut datorn här så nu måste man gå UT varje gång man ska till datorn, mucho good ju, ELLER INTE! :(

jag har en massa super duper fina bilder på min sessa, men jag lägger in de på min dator hemma, alltså i morgon. tänkte åka dit där idag, men när jag snackade med min syster skulle hon inte ens vara hemma :( hon ska på halloween fest, så jag orkade inte sitta där mobbad med nova och sebbe haha. så det bär av till hemmet i morgon istället!

HERRÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback