kräk

godmorning.

Nova har precis somnat  och jag funderar på att gå och slänga i mig frukost.
Jag bränner massa skivor med alla bilder och grejer jag har på datorn, snyggt så kraschar datorn eller något, så är allting gone? så det är tur jag är lite smart haha.

Nova vaknade precis så jag fick springa ner och ge henne nappen, hon hade lagt sig på den haha.
Inatt vaknade hon tio i fyra och ville ha mat, plus att hon bajsade. Kul att stå mitt i natten och torka bajs när jag inte ens kan öppna ögonen själv? haha. Vi bytade blöja, värmde mat och gick upp för att äta.
När hon hade ätit allt i flaskan, höll jag henne upp för att hon skulle rapa, och då ..
hon spyr upp allt hon har ätit, ÖVER HELA MIG!! och hon själv förståss.
Stackars snutte, hon skulle hosta och rapa samtidigt så spydde hon istället. snutte :(

Men vi fixade det snabbt och somnade sedan om igen. Föressten jag tar tillbaka det jag skrev igår, att det var skönt att hon vaknade tidigt ibland. idag vaknade hon sju, det är lite väl tidigt tycker jag, men det var säkert bara för att jag öppnade flabben om det igår haha.

Nu ska jag packa klart alla kläder och sånt, mycke som ska med när det bara är en vecka ;s
hörs senare!

image134

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

image135

hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback