godnattis!

jag har precis borstat tänderna, och nu sitter jag här med en totte mitt på huvudet klar för att sova min skönhetssömn. såg precis svalan katten rosen döden på tv, har sett den några gånger, men det är lika bra för det. älskar sånna svenska polis filmer, like beck och sånt.

nova var orolig innan när vi skulle lägga henne i sin säng, hon vaknade några gånger så vi fick gå in till henne och ge henne nappen och sånt. fast hon ville ändå inte, så jag la henne på min sida av sängen. så nu får jag inte en hel plats att bre ut mig på. det är lite jobbigt när hon sover brevid en hela natten. för att jag är så rädd att jag ska slå henne i sömne, rulla på henne eller något annat sånt. så jag sover ganska dåligt då. men nu sover vi i en stor säng, så det går nog bra!

nej nu ska jag mova och gå till säng med min bok! nattinatt!

image148

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback