godmorgon!

malmö igår gick bra, fast det var så otroligt skämmigt. det var vår klass + massa 12 åringar. kul? haha.
Så vi syntes alltså på tv med en massa småbarn haha. vill ni se mig/oss så får ni gå in på
www.svt.se/grandprix och titta. vi såg programmet när vi kom hem efter malmö, sebbes family spelade in det. Jag ser ut som en sur citron hela tiden typ, haha. Men det var faktiskt roligt att se hur där såg ut och så, men gud vad liten studio, jag trodde det var mycket större, för på tv ser det super stort ut ju.

Snart sticker sebbs till skolan och då sitter jag och nova här helt ensamma och glor, får se vad vi hittar på för något. Jag funderar på att gå ut med vår nya vagn, handla lite och så. Nova har ju aldrig fått prova den.
Men så känner jag att en urinvägsinfektion börjar leta sig fram, så det är kanske bättre jag stannar inne?
äh, vi får se.

Idag är det vår allra sista natt här i Hyllinge. för i morgon ska vi hemmåt igen. lite tråkigt eftersom att då får vi trängas i en mindre säng. här är det liksom en gigantisk säng!

så ikväll blir dte bara att se fotbollen, mysa och äta och tjocka.
Nova börjar bli otålig så jag måste mova. vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback