fch

idag kanske det blir en sväng in om ih och kolla på innebandy med älsklingen, han frågade om jag ville med, och ni vet ju hur snäll jag är! :) hihi. jag måste handla lite b vitaminer också, plus en grå tröja. men det blir nog en annan dag (han har lärt sig att inte ta med mig till väla) haha. varje gång vi är och handlar någonstanns säger han denna välanvända mening "detta är absolut sista gången jag följer med dig och handlar" hahaha snutte!

nu ska jag sminka mig och platta håret. och föressten ingen skola för mig idag, vi har utvecvklingssamtal hela denna veckan så alla lektioner efter lunch är inställda, och eftersom att jag har en lektion efter lunch idag så hade jag TYVÄRR ingen lektion idag ;) synd haha. vet inte hur det blir i morgon, har två stycken efter lunch då, men jag får se. ska mejla min lärare nu hade jag tänkt.

och föressten, vi fick nytt bredband idag, min underabara mor har fixat det. så nu går det snabbare än snabbast hihi! :D en sak till, i morgon får vi reda på hur det har gått med lägenheten! HÅLL TUMMARNA!!!!!!!!!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback