dreggel!

jag är sjukis och det suger ;( feber och urinvägsinfektion är det som felar mig. var hos farbro doktorn idag och fick pencillin. Nova följde med mig dit eftersom att jag inte var i skolan, det känns väldigt onödigt att lämna över henne till sebbs mormor som brukar passa henne på fredgara när jag är i skolan, men not today! då kunde hon lika bra få vara med sin mam! rörig mening, men ni fattar det ;D .. det var tur att hon följde med, för när jag ringde imorse och ville ha en tid så sa dem HÄR ÄR FUUUUULLLLT! och jag bara, men jag MÅSTE komma.
så fick jag komma, men skulle icke få tid hos doktorn, utan bara för provtagning och shit. när jag väl kom dit, så sa dem att jag fått en doktor tid också, fast om ett väldigt bra tag. och det är NU nova kommer in i bilden, för dem sa, men när du har en sån fin docka med dig kan du inte sitta här hela dagen, så dem fixade en liten mini tid till mig snabbt! hihihihi! egentligen? varför skrev jag det, intressant, nope? äh, skit samma! hahahahahahahaha.

Imorgon ska vi på restaurang, bigge och svenne har 45 ngt med bröllop, me don't know? så i allafall, vi ut och äta lite gott. och jag har köpt världens finaste kjol/klänning (vet inte riktigt vad det klassas som) till min bebis.
men matchande strumpebralls som hon ska ha på sig! aw snutt kommer bli så fin <3

nova har börjat med att sätta ihop läpparna och göra ett brum ljud. och tro mig mina damer och herrar, salivet sprutar åt alla håll. när vi satt och väntade på v-centralen så såg det ut som om jag varit ute i ösregn, mina bralls var helt blöta av hennes dreggel! haha.

nu ska jag ner och mysa med mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback