dansa & malmö

godmorgon!
nova vaknade halv nio idag, mycket skönt med en liten sovmorgon!
idag ska vi till malmö med klassen, till svt på studiebesök och sen ska vi sitta i publiken till grand prix, jag ska vinka till er, lovar! haha.
jag färgade håret ännu en gång igår, mest för att få det mer jämt, men nu ser det värre ut än igår.
eller ja, själva färgningen och så blidde bra, men inte hårfärgen. alldeles för mörkt tycker jag.

Igår när vi satte på lillemans låt kom kom, så stod jag och dansade med Nova i köket, så kommer sebbis och klappar, och då brister Nova ut i ett asgarv, asså jag smälter när hon använder det skrattet, så himla sött.
Så det är vår nya hobby nu, att dansa till en låt, och sebbe ska klappa då skrattar hon jävlar i det, haha!

Hon fick smaka en ny puré igår också, med broccolli smak, hon älskade det och smaskade i sig allt.
broccolli, majs och potatis blomkål är hennes absoluta favoriter! 

Nu måste jag gå, vi har mycket att göra innan vi ska lämna nova hos hennes farmor!
ha det gött <3

image150

image151

image152

Kommentarer
Postat av: S

Jag har också färgat mörkt förut, från blont. Även om det blivit riktigt mörktt nu, så kommer det tonas ur när du tvättat håret några gånger.

2007-11-20 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback