brunt hår

vet ni vad? jag har färgat mitt hår brunt!!! det är inte riktigt den färgen jag tänkte mig, men det ordnar jag till i morgon. mitt hår var nog alldeles för ljust för att det skulle kunna bli så i första färgningen. men det ser nog ändå rätt okej ut! hoppas jag i allafall.

i morgon är det skola en lektion för min del, historia. jag och sebbis gör ett arbete om sverige under första världskriget. någon som vill ge oss en uppsatts om det? ;p jag kan inte ett piss,

hahahaha, proppen gick för ett tag sen här i huset, när vi skulle göra mat till novis.
och ingen av oss kan något med proppar, så vi irngde sebbes mam, som sen ringde till grannen som fick komma in hit och byta propp till oss, så nu är här ström i hyddan igen haha!

nova är mätt och belåten nu, sebbe går omkring och bär på henne i hopp om att hon ska somna.
det ända jag hör från henne är naaaa naaaa eeeee haha, hon låter alltid så när hon är tröttis. så det är ett gott tecken! :)

nu ska jag gå och mysa med min mini family, ha en bra kvällis ppls!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback