you can give me that back

pratade nyss med petra den sköna i telefooooon, alltid lika lärorikt att prata med henne. haha!
mina kinder är rööda och varma, har varit ute i sunet lite idag förstååårrruu, spelat minigolf och sånt,
och ja, jag kom tvåa, stolt faktiskt, eftersom att minigolf inte är min starka siiida, mohaha.

kom hem från copenhagen idag också, åkte dit igår och sov där en natt i min ensamhet för att jag ville
komma bort lite, haha. nej kidding! var där med pie's family, gick på ströget och åkte röven av mig på tivvan!
mucho kuligt vill jag påstå! mysigt också, förutom att det blev liiiiide lite sömn denna natt, det åkte fan poliser och shit utanför fönstret varje kvart typ ;s om inte det så var där ngn gubbe som skrek som en gris. och sen började mina kära rumskamrater snarka och gnissla tänder, hahahaha, mycket skönt natt med andra ord!

på onsdag bär det av till bakken med klassen, askul! :D då ska det åkas och ha kul.
hade kanske blivit roligare om jag inte varit på tivoli igår och åkt, men vafan, jag ska jobba hela sommaren typ,
så jag kommer inte ha någon fritid, så då får jag passa på nu. wiiihoooo!

snart ska jag ta mig en dusch, luktar nog inte paradis precis, mer lök skulle jag påstå.
hahahahaha, eller ägg, visst pie? haha, men nej skoja. ingen fattar, men jag asflabbar i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback