you can give me that back

nu var det ett tag sen jag bloggade sist, haha. jag blir aldrig bättre på detta!
imorse vaknade jag typ kvart i fem när mammas klocka ringde (fast att vi har en hall mellan våra rum, med dörr in till båda rummen) så vaknade jag ;s helt cp. såklart kunde jag inte somna om för än typ fem minuter innan min egen klocka skulle ringa. så störigt asså!

skola och sånt idag bara, sen efter det stack jag till körskolan, och gjorde lite frågor.
är snart klar med hela teorin nu, har bara 11 frågor kvar ;) så nu är det bara kör skitet kvar, wiho!
hoppas med hela mitt hjärta att jag har mitt körkort i sommar alltså, så mycket mer man kan göra då.
slipper vara avhängig av någon jävlans buss!

tittade nyss på anna phil med mami och papi, looove it! :D
det är riktigt spännande nu också, och nästa kommer om en VECKA! ;O palla!

nu ska jag plugga lite, har faktiskt varit väldigt duktig de senaste dagarna!
jag är klar med ett svenska arbete, som ska vara klart den 16;e maj. plus att jag är klar med mitt text arbete som ska bara klart på onsdag eller fredag, och så har jag snart läst ut min bok som ska vara utläst på torsdag. (jag fick den i fredags) så ja, jag har läst på bussen som en nörd. Idag somnade jag med boken i handen, haha!
nu blir det en macka och ett telefonsamtal till min pie, herrå!

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback