you can give me that back

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Detta får du efter en speciell utbildning och efter att ha blivit godkänd vid ett kunskapsprov.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En fotoram, med min syster på bild.


3. Vad var det senast du såg på tv?
Anna Phil


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.53 (NÄÄRA DEN VAR 21.57)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Något babbel från tvn.


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
cyklade från booooosssseeen!


7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
musikade och msnade mig tyyyyp


8. Vad har du på dej?
bruna mjukisbyxor och en röd tröja. YES IT'S SLAPPE TODAY! :D


9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
kom ihåg det imorse, men inte nu. var nog inget kul, annars hade mitt hue pregat in det i hjärnan.


10. När skrattade du senast?
ÖÖÖHM! maybe en kvart sedan eller naaoogot.


12. Har du sett något konstigt på sistone?
näe, har inte träffat jennie och petra på ett tag ;)


13. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Något med, Zebra i namnet. typ den galna zebran eller något, sjukt guuuuulliiig!


14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en helt ny garderob, ett fede stort hus på ngt fint ställe, en bruum brrum osv!


15. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
typ .. öhm .. fan vet jag?


16. Tycker du om att dansa?
III LOOOVVVVVVVEEEE IIITTTTTT!!!!


17. George Bush?
t-t-t-tjena mitt bena!


18. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
jag vet faktiskt inte, förut ville jag att min pojke skulle heta kevin, men det är dock ändrat nu!


19. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
jag hade kunnat flytta på dirren!


20. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
fan vet jaog? HALLLÅÅÅ MAALLAN, DET GJORDE DU BRAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback