time for nothing

hemma från skolan idag också, känns inte så nödvändigt att gå dit och sitta på en stol direkt, eftersom att det bara är apu. jag och emma satt nyss och pluggade lite körkorts frågor och sånt med en stor fet milkshake. inte för att hon är till så stor hjälp, men hon tycker det är roligt när hon tror hon är duktig. haha!

i morgon är det premiär på den nya beck filmen på bio, jag bokade nyss biljetter dit :) weeei.
och på lördag är det barnvakts time åt emma. då ska mamma och pappa på bio! fast det ska se music and lyrics eller vad den hette.

hela dagen går åt alltså, klockan är redan två och det ända jag har gjort idag är plugga körkort och rest mig ur sängen. tiden går alltid så snabbt nu tycker jag .. jag har en massa jag måste hinna med idag innan jags ka nanna kudde, och frågan är om jag hinner det om tiden ska rulla iväg såhär. jag måste också hinna övningsköra med dady när han kommer home från work :D

ska göra något med mitt liv nu och inte bara ruttna bort här! peys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback