skolan, skolan och skolan!

puh, är i skolan nu. nyss ätit spaggetti och köttfärssås i matan. har egentligen slutat, men jag och sandra måste göra klart en film som vi gjort. om lilla jeanette som fått sin bebis nu, fast när vi filmade så låg den i magen.

efter skolan är det körskolan som står på schemat, sen solning i think. måste också hinna gå på lektionen ikväll på körskolan, ushamej. palla sitta där nästan två timmar och lyssna på en massa babbel.

hade prov i svenska idag, gick faktiskt galant! det var faktiskt lättare än jag trott, men eftersom att vår svenska lärare har så jävla höga krav på allt och alla så kommer jag säkerligen inte få ett högt betyg. well well, vi får see.

ska pysa och redigera klart filmen nu, för kanske fjärde gången. men eftersom att dessa fucking mac datorerna suger så fungerar det inte att spara vilket då leder till att man får göra om det gång på gång liksom. PALLA!

gaah, jag längtar tills i morgon, det ska bli så bra, så good, så perfekt :D jag och majsan ska mova oss ut i helsingborg, fast semir skulle nog också med och skaka rumpa den lilla turken, vilket jag hoppas så jag kan förstöra lite för honom med tanke på vad han gjorde för mig på retro, haha. hämnden är ljuv, jag säger bara det snutte ;) haha.

vänner är något att det dyrbaraste som finns, släpp aldrig taget om dem du älskar!
därför vill jag bara få in att mina vänner, är verkligen dem underbaraste som finns,
och jag kommer finnas där alltid, no mather what liksom. LOVE LOVE LOVE LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback