plugg,mys,ledigt!

ingen skola idag, är ledig. så jävla skönt att inte vakna till min jefla ringklocka!
puh, jag är fortfarande sjuk. snart uppe i två veckor, nässpray och tabletter har blivit min vardag nu ..
skulle egentligen shoppat i malmö idag, men palla, kolla vädret liksom plus att jag har prov i morgon som
måste pluggas till. svenska, antiken. hell  yeh så kul liksom!

utgång i helgen till vilket pris som helst, jag satt liksom inne hela förra helgen (bortsett från att jag var ute med familjen en av dagarna). därför ska jag garanterat ut, och så som det ser ut nu så bär det av till tempel.
weeei, fast jag har ingen aning om vad jag liksom ska ha på mig eller något, och för att det ska bli perfekt och ingen stress så måste jag fixa det snart känns det som, annars kommer bara fredagen bli en ända stor röra.

jag måste göra någon god mat känner jag, jag är typ såhär sugen på något gottigt. emma kom nyss hem, jag ska övertala henne till att baka något med mig.

nej nu kallar plugget, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback