i remember looooooove

äntligen är det sånt där härligt väder ute idag, soligt och säkerligen varmt. jag har inte varit ute ännu liksom.
denna helgen har jag absolut ingenting planerat, ingen utgång bara ta allt som det kommer.
idag ska jag köra wrrom wroom när papi kommer hem från jobbet, längesen vi körde. och jag känner att det börjar bli dags att ta tag i körkortet på allvar nu.

åh jag vill ut nu, men hejs, ska jag sätta mig på altanen och tralla för mig själv, haha.
snart kommer emma hem, har inte träffat henne på evigheter känns det som, typ för två dagar sedan,
men ändå. hon väckte mig klockan sju i morse, hon visste inte att jag var ledig, så hon frågade när jag skulle ta bussen. haha, så söt hon är. sen sprang hon ner för trappan igen samtidigt som hon skrek JAG ÄLSKAR DIG PUSSPUSS. me loves her, så gulli :D

det fungerar inte att bränna, jag får dampe. vetifan vad det är jag gör fel, jag ville br'nna en ny skiva och sätta den på högsta volym på mitt rum när jag städar, det ser liksom ut som om helvetet brakat lös där uppe.

nej nu ska jag ta tag i mitt liv och göra kroketter, naaammiii.
om det finns något roligt att göra ikväll, så slå mig en plineling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback