my days are cold without you

hela mig är helt slut, jag har suttit från onsdags natt och kollat på oc.
eller iofs så har vi faktiskt sovit några timmar när ögonen inte orkar mer.
jag jennie sanela och petra var det som satt som några geeks och tittade, fast sanela lämnade på torsdags kväll och istället kom då robin. och även han fick stå ut med tittandet.
fast han och jennie hade redan sett det mesta, så det var nog inte lika roligt för dem.

but who cares liksom? ;) jag kom hem idag vid sju, skulle egentligen åkt in till stan igen och fikat med jennie och petra, men orkade inte sätta mig på evighets bussen again.

i morgon ska jag till farmor, och kanske jag får med mami på en pytte liten väla runda.
är sugen på att skaffa nya shoes. fast min hals gör ont, så det kanske inte blir något alls i morgon. nu tittar jag på bring it on all or nothing, för sjätte gången kanske. den är riktigt bra, även om jag i stort sett kan alla repliker snart.

jag önskar jag kunde bli genomskinlig när jag själv ville det, då hade jag skjutit dig i huvudet för väldigt längesen. plåga, en riktig plåga som du borde inte finnas.

jag måste hålla mig vaken tills tjugo över två, då börjar en film och den måste måste jag se.
men eftersom att jag gäspar varannan minut så kan jag lika bra ge upp hoppet nu. hopplöst när jag är själv, då ingen kan hålla mig vid liv. fast iofs, efter dessa oc maraton dagarna behöver jag sömn. jag till och med drömde om ryan inatt, att han var min kompis. och marissa är ju så otroligt söt, gah jag dör!

eftersom att min mobil still inte fungerar, så får ni fortsätta ringa hem till mig.
telia fittorna hade skickat hem fel papper till mig, så får de rätta på måndag eller tisdag.
gah, sånt här kan jag döda för. ingen mobil över helgen, puh.

uh, på måndag är det skola igen. fast jag ska gå raka vägen in till bosse och få be om att byta klass. jag vägrar gå kvar i min, en och annan människa i min klass kan jag stå ut med, men inte resten av idioterna. bara jag får, det har trots allt gått en hel termin ;s. men får jag inte kommer jag ej stå ut.

robin pålsson <3

ååååååååh jag måste verkligen köpa mig ett rosa myspysställ. så mysigt.
och så ska mormor sticka nya mysstrumpor till mig, jag kommer bara vilja vara hemma, haha.
snart åker dem hem igen ;/ kommer sakna dem. men bara det inte dröjer två år tills jag ser de nästa gång, jag kommer ej stå ut. jag får väl ta mig tid när mamma och pappa ska dit och följa med. men saken är den att det stället är värre än, ja gud vet vad. där finns ingenting att göra.
och då skämtar jag inte, och numera när jag inte är där lika ofta som förr så känner jag bara mina kusiner, men de får stå ut med mig om jag kommer.

 

nej jag måste fylla magen lite med fil och müsli. och sen ska jag lägga mig i sängen med en skvaller tidning och te. det återstår att se om jag håller ut tills den andra filmen börjar.

sov gott! :)


                                              120931-15

                                                            mammas bild i plånboken på mig och pappa!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback