in school!

sitter i skolan nu, slutade tolv idag men sitter kvar väntar på mami och petra. ska till polishuset och hämta mitt pass liksom, sen ner i stan med petra, handla hårfärg åt henne och lite kines mat xD mums.
sen ikväll är det bagatelle för hela slanten, jennie mitt hjärta fyller 18 år, grattis! :)

hela helgen blir utgång för min del, soft. men har en känsla av att söndagen mest kommer tillbringas framför tvn, fast jag har mycket plugg nu så jag kan egentligen bara glömma den tanken med tvn. åååe.

ahja, pissväder och kallt. vädret går mig på nerverna, jag vill ha sommar och sol. solbrillor och sommarkläder :D oh yes, give me.

jag har bara haft en lektion idag. arbetsmiljö och säkerhet med petra! vi ska göra ett arbete om brandmän, och sorgligt nog så måste vi ner och intervjua några brandsnubbar. ush nej, jag har en liten känsla av att jag måste spendera mina pengar på lite nya clothes till helgen. för det är kallt ute, och jag har bara kyliga saker att ta på mig när det är utgång. alltså en anledning till, till att jag hatar denna äckliga vinter.

dansade igår med girlsen, det var väldigt längesen och det gick väldigt bra om jag får säga det själv, fast det håller nog alla med om. fortsätter vi så, så är det inte länga tills ni ser oss i någon musikvideo på mtv eller något (; mwhaha.

haha jag dör, igår när jag petra och emelie väntade på trean från filborna skolan så kom det en kille som skulle luta sig mot glasrutan inne i busskuren. men han såg inte att det inte fanns någon ruta just där han skulle luta sig, så när han tog armarna i kors och skulle luta sig bakåt så flög han ju rakt igenom, och ner på marken i några träd och buskar. som jag skrattade, och som han skämdes. det var så jävla roligt. jag skrattade av det resten av dagen igår, hahaha!

ahnä nu kommer petra om tio minuter ungefär, och då ska min mamma också komma kan jag tycka. men vi kommer säker få sitta och häcka i minst en halvtimme till, och snart så domnar man min röv av.
skolans stolar suger för människor som har brist på liv, JAAAG! :D haha.

jag har så jävla ont i min hals, så ikväll ska jag lägga mig i min säng med händerna i kors och be för att jag inte blir sjuk till helgen. omg, det vore ju bara så oschyst av gud om han skulle ge mig sjuklighet nu. 

ohno, fick reda på att det var scehma ändring precis, jag som hade så bra scehma. och nu vill de byta ut en lång lektion mot två korta istället. så egentligen skulle jag ha en lektion nu om tio minuter, men jag fjäskade lite för min lärare, så jag slapp.

nu kom petra. så nu ska vi ner i stan och handla kines mat.
peace out! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback