home sweet home.

det blev ingen dans idag heller, jag som var riktigt sugen :/ men det blir aldrig det numera. ähs, det får vi göra ändring på. verkligen! min sista lektion var inställd idag, så det vara bara att sätta sig på bussen hem igen :D efter ett långt samtal med min snutte tutte jennie som snart fyller år, så började jag baka någon kaka. som såklart blev misslyckad. helt smulig deg och sånt. sen glömde jag dem såklart i ugnen, så de var typ negrar när jag tog ut dem.

pluggade lite körkort precis, och märkte att det inte är riktigt min grej det här med trafik. haha!
nej idag blir det nog bara en softe dag, fast jag vill att robin ska komma till mig. då händer det i allafall något roligt :)  

fuckface? du förstår inte va? jag vill aldrig mer se dig, thank's!

i morgonr är det fredag. maybe blir det retro, eller maybe not. mina cash är typ gone ;p så jag får väll panta burkar eller något för att unna mig en kväll i dk.

rummet kallar, andra världskriget ungefär!
i'm out bitch. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback